ШАНА ТОБІ, ТАРАСЕ


Напевно, немає людини, яка б не знала визначного генія українського народу – Тараса Григоровича Шевченка. У перші дні березня учні нашої школи ознайомилися із творчістю великої особистості. Класні керівники провели виховні заходи.

Під час виховної години  “ЖИТТЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ” у 5-а класі діти згадали його життєпис та творчість, послухали пісні на слова поета у виконанні відомих сучасних музикантів. Конкурс розумників ” Чи знаю я твори Т.Шевченка? ” показав, що наші школярі – гідні поціновувачі  Тарасового слова.

А у 5-б ще й за допомогою програми ШІ “оживляли” портрет великого Кобзаря.

Учні нашої школи узяли участь у конкурсі #Вічне_ слово_Кобзаря_ГНПУ
Т.Шевченко.

“У нашім раї на землі…”(скорочено).
Декламує Анна Мороз – учениця 6 класу Глухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.

“Садок вишневий коло хати…”
Декламує Софія Клюєва, учениця 7-го класу Глухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3

Учні 3-х класів відвідали Глухівський Краєзнавчий-музей.
Вірші Тараса Григоровича Шевченка – це невичерпне джерело мудрості. Написані понад століття тому – поезії Шевченка актуальні й досі.
Шевченкове слово звучить з вуст усіх тих, хто у своїх серцях плекає любов до рідної мови, та з вірою в Україну, наближає нашу перемогу.

Бібліотекар Любов Осипенко та методист Катерина Мурач завітали до другокласників ЗОШ №3. Разом з бібліотекарем діти поринули у дитинство поета, познайомились з творами про дітей та їхню важку долю за часів кріпацтва. А далі, з великою любов`ю та наснагою, діти читали вірші Великого Кобзаря.
Гадаю, що літературна година: «Поклін тобі, Тарасе!» запалила  в серці кожного учасника іскру любові та поваги до поета, а також вселила віру та надію в щасливу долю українського народу.
Катерина Мурач провела з дітворою ігри на психологічно-емоційного розвантаження: «Метелик», «Рубай повітря КІЯ!», «Кураж-масаж».
Читаємо! Пізнаємо та розважаємось разом з БІБЛІОТЕКОЮ!
📒📚📙📓

Пройшли літературні ранки для молодших

https://www.facebook.com/share/p/pkoA6JnHnQvzFuRV/

https://www.facebook.com/share/v/YAud8kYefmBLvCeS/

Залишити коментар